عینک آفتابی اصل
نوشته شده توسط : بیتا جمیلی

با وجود خطرات جبران ناپذیری که بوسیله نور آفتاب از طریق اشعه ماوراء بنفش بدن ما را تهدید می نماید افزون بر حفاظت از پوست خود و استفاده از انواع کرم های ضد آفتاب بیشتر بایست مراقب سلامت چشمان خود باشیم. با بهره گیری از عینک آفتابی مناسب تا سطح خیلی خوبی میتوانیم از رسیدن اشعات زیان به چشمان مان جلوگیری کنیم.


عینک آفتابی اصل

عینک های آفتابی اصل خصوصیات ویژه ای دارند. یکی از ویژگی های عینک های آفتابی این است که دارای استاندارد uv 400 باشد.به این معنی که قادر باشد حداکثر اشعه ماورائ بنفش را پس بزند و از عبور آن به چشمان مان خودداری کند. و احتمال دارد در هنگام خرید روی برخی از اجناس این عدد درج شده باشد. با خرید عینک آفتابی اصل اطمینان پیدا کنید که آن محصول این استاندارد را داشته باشد.

در برخی از فروشگاه های معتبر عینک آفتابی دستگاه هایی موجود است که این نوع استاندارد را برای شما نشان می دهد. این استاندارد بایست در همه نقطه های عدسی عینک آفتابی مراعات شده باشد. حداکثر ساعت های تابش اشعه ماورائ بنفش 2 ساعت بعد از طلوع و 3 ساعت قبل از غروب خورشید است. که در صورت مراعات نکردن حداکثر صدمات را در این زمان ها بر پوست و چشمان شما وارد خواهد کرد.

 

عینک آفتابی اصل

یکی دیگر از ویژگی هایی که در عینک آفتابی اصل است، عدسی آن بایست سطحی هموار و یکدستی داشته باشد. بدین خاطر هنگامی که عینک آفتابی را به چشمان تان میزنید به لبه ی دیوار یا میزی نگاه کنید و سر خود را به صورت عمودی جا به جا نمایید.. در این هنگام نبایست امواجی مشاهده شود. در موقع به کار بردن و استفاده از عینک آفتابی استاندارد مردمک چشم در برابر آینه بایست به سختی قابل دیدن باشد.

عینک آفتابی مردانه

با توجه به اینکه نور خورشید اشعه ماوراء بنفش بسیاری را به جانب زمین میفرستد چشمان ما در معرض صدمات خیلی جدی و خطرناکی است. در حال حاضر اشخاص زیادی به منظور سلامتی چشمان شان از عینک آفتابی بهره می گیرند. زیرا بسیاری از مردها به منظور تامین مخارج زندگی بیرون از منزل می باشند و در معرض صدمات زیادی در مقایسه با زنان هستند.

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی مردانه گونه ها و مدل های گوناگونی دارد و به منظور زمان های ویژه و با توجه به نوع کاربرد ساخته شده است.
مردان برای بهره گیری روزمره از عینک آفتابی رنگ های عدسی قهوه ای و مشکی را خیلی دوست دارند. به این خاطر که این نوع عدسی برای کاربرد همگانی و در همه نوع مکان کاربرد داردحتی در زمان های رانندگی.

عینک آفتابی مردانه

برای گزینش عینک آفتابی خود حتما دقت لازم را به خرج بدهید که جنس عینک ها اورجینال باشد و در مکان های معتبر خریداری شوند. چون عینک های آفتابی غیر اورجینال درجه کیفیت عدسی های پایینی دارند و نور را به طور امواج به چشمان شما می فرستند و حداقل صدمات عینک آفتابی مردانه تقلبی سردرد است.

 

عینک آفتابی




:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: